RE: [Linux-programlama] Python'da Sözlük Kullanımıyla İlgili

From: Ethem Bilgin (ethem@pozitron.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 15:27:07 EEST

Olusturdugunuz nesne bir dictionary objesidir.

Dictionary'de sira onemli degildir. Sirali almak icin sort kullanmak durumundasiniz. Eger kaydettiginiz sira onemli ise keyleri bir list objesinde tutup ona gore dictionary'den cekersiniz. Rastgele gelebilecegi dokumantasyonunde belirtilmis.

Python dokumantasyonuna python.org dan bakabilirsiniz.

Ethem Bilgin

www.pozitron.com

mailto:ethem@pozitron.com

Tel: + 90 212 253 75 75