[Linux-programlama] Sistem Destek Mühendisleri, Yazýlým Geliþtirme Uzmanlarý

From: Oguz Yilmaz (oguzyilmazlist@gmail.com)
Date: Tue 09 Aug 2005 - 11:26:24 EEST

İki farklı pozisyon için çalışma arkadaşları aramaktayız. Başvuruların
ik200508@labristeknoloji.com adresine gönderilmesini rica ederiz.

Saygılarımla,
Oğuz Yılmaz

Sistem Destek Mühendisi (SDM01)

Müşterilerimize ait sistemlere teknik destek sağlamak, bilişim güvenliği
konularında destek vermek, sistem kurulumları gerçekleştirmek ve ODTÜ
TeknoKent AR-GE ofisimize bağlı olarak konumlandırılmak ve yetiştirilmek
üzere aşağıdaki şartlara sahip takım arkadaşları arıyoruz:
 â–ª BiliÅŸim güvenliÄŸi temel kavramlarını ve temel ürünleri (Guvenlik
duvarlari, Saldiri tespit sistemleri, vb.) bilen
 â–ª UNIX ve türevi iÅŸletim sistemleri üzerinde deneyim sahibi
 â–ª Linux iÅŸletim sistemi ile çalışmış
 â–ª Shell programlama araçlarına hakim (bash, perl, awk, vb.)
 â–ª TCP/IP ve internet teknolojileri üzerinde bilgi sahibi
 â–ª Türkçe ve Ä°ngilizce, iyi derecede sözlü ve yazılı iletiÅŸim
becerilerine sahip
 â–ª YoÄŸun seyahatlar için engeli olmayan
 â–ª Müşteri iliÅŸkilerinde sosyal yönü güçlü
 â–ª Hızlı adapte olabilen
 â–ª Hızlı öğrenebilen
 â–ª Takım çalışmasına yatkın
 â–ª Tercihen GNU programlama araçları ile çalışmış
 â–ª Tercihen C, C++, Java programlama dillerinden en az birine hakim
 â–ª Tercihen RPM paketleme sistemi ile çalışmış, paket hazirlamayi bilen.

Yazılım Geliştirme Uzmanı (YPHP01)

Yürütmekte olduğumuz çeşitli web platformu yazılım projelerinde, ODTÜ
Teknokent Ar&Ge ofisimizde çalışmak üzere,
 â–ª PHP programlama diline hakim
 â–ª HTML, CSS ve JavaScript ile çalışmış
 â–ª Tercihen Linux iÅŸletim sistemi ile çalışmış
 â–ª Tercihen geliÅŸmiÅŸ PHP teknolojilerini (templates, database abstraction
layers vb.) kullanmış
 â–ª Tercihen programlama metodolojisine hakim, ileride çeÅŸitli projelerde
başka programlama dilleri ile çalışabilecek
 â–ª Tercihen en azından teknik Ä°ngilizce bilen
 â–ª Hızlı adapte olabilen
 â–ª Hızlı öğrenebilen
 â–ª Metodolojik yaklaşımı benimseyip uygulayan
 â–ª Takım çalışmasına yatkın