Re: [Linux-programlama] JAVA - USB

From: kohlit@icqmail.com
Date: Fri 05 Aug 2005 - 15:23:40 EEST

>Merhaba,
>
>Ant tahminen alışık olduğunuz make aracının benzeri bir araç. Ancak
make gibi
>betikler yazmak yerine, Java nesnelerine eşlenecek olan görevler
>oluşturuluyor. Ant da xml dosyasında bu görevleri okuyor ve işletiyor.
>
>Konuyla ilgili daha önce verdiğim kısa bir sunumu ekte yolluyorum.
Umarım
>liste ayarlarında ek dosyasına izin vardır.
>
>Bora.

Merhaba;

dokumani okudum. onceki kurulumunda CLASSPATH ayarlarini yapmadigimi
farkettim. fakat belgedeki CLASSPATH ayarlarini anlatan bölümde (slayt
11) c:\ant\lib" gibi bir ifade kullanilmis burdaki cift tirnak neden
kullanilmis.

aslinda http://javax-usb.org/ sitesindeki kodlardan suphelenmeye
basladim gibi ama CLASSPATH ayarlarindan emin olmadan buyuk konusmak
istemiyorum.
suphelenmemin nedeni xml dosyasini ant ile derlerken alt dizinlerdeki
butun java. uzantili dosyalar derleniyor. fakat ./docs/jdoc dizininin
altinda dosya olmadigi icin hata verip cikiyor. orda dosya yokken dosya
aramasi bende belgenin hatali oldugu hissini, uyandirdi. ama soyledigim
gibi CLASSPATH ayarlarindan once buyuk konusmuyorum.

saygi,sevgi.