[LKD-duyuru] senlik, yilin penguenleri ve ozgur yazilim konferansi

---------

[LKD-duyuru] senlik, yilin penguenleri ve ozgur yazilim konferansi

From: Mustafa Akgul <akgul_at_bilkent.edu.tr>
Date: Tue, 27 May 2008 23:13:47 +0300

Merhabalar,

I. Bildiginiz gibi 22-24 mayis tarihlerinde izmir'de VII. Linux ve
Ozgur yazilim Senligini yaptik.
Katilim biraz dusuk oldugu, ama katilanlarin cok eglendigi, "Senlik
gibi senlik" yaptik.

Elimizdeki resimleri
ftp://ftp.linux.org.tr/pub/Senlik08/
adresine yukledik. Ellerinde yukluce resim vs olanlar benimle temasa
gecsinler.

II. Bildiginiz gibi her Senlik'te verilen LKD Yılın Penguenleri
odulleri bu yıl Ozgur yazilim Konferansinda verilecek. Aday
gostermek icin bir kac gun kaldi. 3 kategoride henuz hic aday yok.

Cevrenizdeki basarili penguen, proje, ekip ve calismalari aday
gostermeye cagiriyoruz. Detaylari
http://odul.linux.org.tr/
gorebilir ve bu adresten aday gosterebilir, yorum yazabilirsiniz.

Adaylari LKD uyeleri bir oylama ile belirleyecektir.

Desteginizi bekliyoruz.

III. Bildiginiz gibi 20-21 haziranda Ankara'da TOBB ETU'de yapilacak.
Bu yıl Senlik daha sosyal ve eglenceli oldu. Senlik teknik agirliği
Konfernas akatildi.

Dolayısiyla konferans teknik konular agirliki olacak. Konferans sadece
"Akademik bir Konferans" olmayacaktir. Yeni teknik gelismeler,
tutorialler, deneyim paylasimi, basari ve basarisizlik hikayeleri,
isin hukuki, sosyal boyutlari, ulusal politika boyutlari da
konusulabilecektir.
Ozgur yazilim ekosistemi, ve LKD'nin rolunu de tartisabiliriz.

http://konferans.linux.org.tr/

http://openconf.linux.org.tr/

adresleri gerekli bilgiyi bulabilirsiniz.
Bildiri, seminer, calsiama grubu, forum, panel onerileirnizi
openconf.linux.org.tr
uzerinden yapmanizi bekliyoruz.

IV. Bildiiginiz gibi 21 haziranda LKD Genel Kurulunu yapiyoruz. Yeni
bir yonetim Kurulu ve denetleme kurulu sececegiz. Dernege yeni bir
yon, yeni bir ivme vermemiz soz konusu.
Tum LKD uyelerine, 21 haziranda Ankara'da olamaya gayret gostermeye
cagiriyoruz.

Yonetim icin adaylarin bir adim one cikmasini, somut program ve
projelerin tartisilmasinda yarar var.

-----
Linux ve Ozgur Yazilim hepimizin gonül verdiği, birlikte
olusturdugumuz bir hareket, bir olusum.
gelin el birligi ile daha iyi bir noktaya getirelim. Birlikte ivme verelim.

Saygilarimla

Mustafa Akgul