[LKD-duyuru] LKD Genel Kurul sonuclari ve Tuzuk Degisiklikleri

---------

[LKD-duyuru] LKD Genel Kurul sonuclari ve Tuzuk Degisiklikleri

From: Volkan Evrin <volkan.evrin_at_karel.com.tr>
Date: Wed, 25 Jun 2008 13:39:19 +0300

Merhaba,

Linux Kullan?c?lar? Dernegi (LKD) 5. Olagan Genel Kurulu 2. Özgür Yaz?l?m Konferans?'n?n son günü olan 21 Haziran 2008'de yap?ld?. Genel Kurulda 2 y?l boyunca görev alacak Yönetim Kurulu ve Denetleme Kurulu seçildi. Ayr?ca dernek tüzükdunde bazi deg(is,iklikler yap?larak onayland?.

Yapilan Tüzük deg(is,iklig(i ile Derneg(imizin kurucular?ndan ve 4 dönemdir LKD Bas,kan? olan, camiam?z?n duayeni Say?n Mustafa Akgül LKD Onursal Bas,kanl?g(?na seçilmis,tir. Kendisine s,imdiye kadar LKD'ye yapt?g(? katk?lar için tekrar sonsuz tes,ekkürlerimizi sunuyoruz. Kendisinin "LKD Onursal Bas,kan?" olarak LKD ve Özgür Yaz?l?m için ayn? enerji ve istekle çal?s,malar?na devam etmesini istiyoruz.

Yap?lan tüzük deg(is,iklig(i ile bundan sonraki Genel Kurullar her y?l May?s ay?nda yap?lacak s,ekilde düzenlendi. Eski madde Genel Kurullarin 2 yilda bir yapilacagini soyluyordu.

Ayr?ca, Onursal Baskan, bir Denetleme Kurulu Üyesi ve bir Yönetim Kurulu Üyesinden olus,acak bir Disiplin Kurulu olmas?na ve ilk Disiplin Kurulu'nun haz?rlayacag(? bir Disiplin Yönetmelig(inin LKD içinde uygulanmas?na dair tüzük deg(is,iklig(i de bu Genel Kurul'da kabul edildi.

Genel Kurul'da yap?lan seçim sonucunda Yönetim Kurulu üyeliklerine
Doruk Fis,ek - Bas,kan
Shane Shields - Sayman
Hakan Uygun - Üye
Bar?s, Özyurt - Üye
Volkan Evrin - Genel Sekreter
Onur Küçük - Üye
Alper Og(uz - Üye
seçildi.

Ayr?ca s?ras?yla
Nihad Karsl?
Kerem Can Karakas,
Bahri Meriç Canl?
Selim Özkan
Ug(ur Tutar
Mücahit Y?lmaz
Levent Emmungil
yedek Yönetim Kurulu üyesi oldular.

Denetleme Kuruluna ise
Enver Alt?n
Volkan Uygun
Serdar Dalg?ç
seçildi.

Yedek Denetleme Kurulu üyeleri ise s?ras?yla
Nihat Ciddi
Ali Haydar Erog(lu
Alp Kaçar
oldular.