[LKD-duyuru] Baskent BOtE 3. Linux Gunu

---------

[LKD-duyuru] Baskent BOtE 3. Linux Gunu

From: Mustafa Akgul <akgul_at_bilkent.edu.tr>
Date: Tue, 15 Jan 2008 15:13:41 +0200

Başkent Ü. BÖTE 3. Linux günü

*18.01.2008* tarihinde 09.00 ile 17.00 saatleri arasında *Başkent
Üniversitesi Bilgisayar ve Öğretim Teknolojileri Eğitimi 3. Sınıf
öğrencileri* tarafından düzenlenecek olan *Linux Semineri* özellikle
eğitimcilere yöneliktir. Temel Linux bilgisinden sonra Pardus ve Eğitim
uygulamaları konularında bilgi verilecek seminerde ayrıca drama gibi
etkinlikler de yer alacaktır. Öğleden sonraki oturumda ise bilgisayarlar
üzerinde uygulamalı olarak soru sorulabilecek, fikir alışverişinde
bulunulacaktır. Bunun yanında Bilgisayar Donanımı dersi kapsamındaki
Sanal Bilgisayar projelerinin poster sunumları da gerçekleştirilecektir.

*Sabah oturumunda sunum yapacak öğrenciler ve konuları:
*

*Fatih Muhammed AĞSAK* (Linux Giriş)
*Hakan AKPINAR* ( Open Office)
*Onur BAYGINER, Nur SALKIM* (Pardus Giriş)
*Dilek DOĞAN* (Pardus Eğitim Yazılımları)
*Emre İSKENDER* ( Linux İşletim Sistemi Çeşitleri)
*Mustafa KULOĞLU* (Pardus Eğitim Yazılımları)
*Feyza Zeynep MİRZA* (Pardus Program Tanıtımı)
*Emre Ahmet ÖZBAKIR* (Open Office)
*Anıl YEŞİLBAĞ* (Linux Giriş)
*Ahmet Emre BEŞİR* (Pardus Alt Programları)
*Zekiye YILDIRIM* (Pardus Alt Programları)
*Ayhan ÇERÇİ (*Pardus Alt Programları)

**Pardus Eğitim Yazılımları KdeEdu paketinde yer alan yazılımlar, Pardus
alt programları ise Amarok, Kopete gibi genel uygulamalardır.

Ulaşım:
Başkent Üniversitesi Bağlıca Kampüsüne * ulaşım, Başkent Üniversitesi
servisleri tarafından yapılmaktadır. Sabah 7.45te hareket eden semt
servisleri dışında*, her saat başı *Sıhhiye Köprüsü ve * Tunus Caddesi*
Dünya Göz Hastanesi yanından kalkan servislerle kampüse gelinebilir.
Milli Kütüphane önünde de ana durak mevcuttur.
Ulaşım için http://www.baskent.edu.tr/ulasim/2007-2008/gelis.htm
<http://www.baskent.edu.tr/ulasim/2007-2008/gelis.htm> adresinden
ayrıntılı bilgi alınabilir.

iletisim: Levent Emmungil <emmungil_at_gmail.com>