[LKD-duyuru] Linux'un 17. doğum gününü kutluyoruz!

---------

[LKD-duyuru] Linux'un 17. doğum gününü kutluyoruz!

From: Volkan Evrin <volkan.evrin_at_karel.com.tr>
Date: Thu, 21 Aug 2008 22:40:04 +0300

25 Ağustos 1991'de, Linus Torvalds'ın ".. Nisan‘dan beri ücretsiz bir
işletim sistemi üzerinde çalışıyorum, sadece bir hobi olarak. Ve hazır
hale gelmeye başladı, bu aşamada MINIX'in sevdiğiniz/sevmediğiniz
özellikleri ile ilgili düşüncelerinizi almak istiyorum .." sözleriyle
doğan Linux'un, 17. yaşını hep birlikte kutluyoruz.

Elektrik Mühendisleri Odası (EMO) Ankara Şubesi, Linux Kullanıcıları
Derneği (LKD) ile ortaklaşa Linux‘un doğum gününü 23 Ağustos 2008
tarihinde bir dizi etkinlikle kutluyor. Etkinlik programını haberimizin
devamında bulabilirsiniz. Şubemiz terasında gerçekleştirilecek olan
doğum günü partisine tüm özgür yazılım severler davetlidir.