[LKD-duyuru] Izmir Linux kullanicilari toplantisi

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Sun 23 Sep 2007 - 13:25:16 EEST

Selamlar,

İzmirdeki Linux kullanıcıları olarak toplanıyoruz. Bu ayın 30'u Pazar
günü hemen herkese uygun gözüktü ve biz de bu tarihte ikinci bir
toplantı ile hem birbirimizi tanıyalım, hem İzmir'deki insan gücünü
biraz harekete geçirelim, hem de bu seneki şenlik fikrilerini alalım
diye toplanalım diyoruz. Toplantı gündeminde ağırlıklı olarak bu seneki
şenlik, yeri, İzmir'de yapalım mı yaparsak nasıl yapalım gibi konular
olacaktır. Bunun yanında fikirleri olanlar, şikayetleri olanlar, abicim
İzmir'de Linux kullanıcısı var mı, nerede veya benim fikrim geldi
diyenler için tanışma kaynaşma ortamı doğacaktır. Çekinmeden, LKD üyesi
veya değil, Linux meraklısı herkesin gelmesini istiyoruz. Ben gelirim
diyenlerden ricamız penguen (at) linux.org.tr adresine telefon
numaralarını, isim ve soyisimlerini bildiren birer eposta geçmeleri.

Biz bize, eğlenceli bir toplantı yapmak istiyoruz.

Toplantı yeri:

  Kahve Bahane
  Kıbrıs Şehitleri Caddesi, Muzaffer İzgü Sokak
  Alsancak / İzmir
  Saat 14.00

İletişim:
Erhan Alim : 0539 646 10 00