[akgul-duyuru-251] inet-tr07 - tarih degisikligi ve uzatma

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Sat 01 Sep 2007 - 10:15:15 EEST

Merhabalar,

inet-tr konferansi 1-3 kasimdan 8-10 kasima ertelenmistir.

Bildiri gonderme suresi de 15 Eylule uzatilmistir.
-----

                            Internet Teknolojileri Dernegi

                    XI1. TURKIYE'DE INTERNET KONFERANSI

                             8-10 Kasim 2007

                    Bilkent Universitesi
                               Ankara

                         AKTIF KATILIM CAGRISI

Turkiye'de Internet ile ilgili gruplari biraraya getirerek Internet'i
tum boyutlariyla tanitmak, gelistirmek, tartismak, Internet
teknolojileri araciligi ile toplumsal verimliligi artirmak ve toplumun
dikkatini olabildigince bu yone cekmek amaclariyla, 1995'den beri her yil
yapilan, ulusal boyutta bir konferans duzenlenmistir. Konferansa
bildiri sunma, egitim semineri verme ve tartisma grubu/acik oturum
duzenleme seklinde aktif katilim davet edilmektedir.
Konferans kayit olan dinleyecilere aciktir.

Bu yil agirlik verecegimiz iki ana konu:
Bilgi Toplumu, Internet ve Toplum
olacaktir. Türkiye'nin e-dönüsüm projesindeki gelismeler,
e-devlet deneyimleri, sansür ve serbestlesme gibi güncel
konularin tartisilacagi oturumlar, Sivil Toplum Kuruluslarinin
Internet projelerinin tartisilacagi oturumlar, internet yayinciligi
ve genis toplum kesimlerine hedefleyen seminerler öne
cikacaktir.

            Konferansin Ana Konulari

   Turkiye'nin Bilgi Toplumu Stratejisi ve Eylem Plani
   Internet, Toplumsal Denetim ve Demokrasi
   Mobil Aglar, Teknolojiler ve Uygulamalar
   Yeni Internet Teknolojileri
   Telekomda Serbestlesme, Internet ve duzenleyici kurullar
   Internetde zararli icerik ve sansür
   Internet Yönetisimi ve STKK'lar
   Internet'te guvenlik; virus, spam, bireysel savunma
   Gizlilik, Bireysel haklar, kisisel verilerin korunmasi
   E-devlet, Kamu Aglari ve etkin devlet: Turkiye Deneyimleri
   Bilgi Ekonomisi ve Bilgi Toplumu
   Elektronik Imza
   E-kutuphanecilik, Enformasyon kaynaklari, indeksleme ve tarama
   Elektronik Yayincilik ve Basin
   Yeni Nesil Internet: internet2, web.20, web 3.0
   E- ticaret, E-is, M-ticaret ve Yeni Ekonomi
   Ozgur yazilim, acik kaynak, edevlet ve e-turkiye
   E-egitim, okullarin internete tasinmasi
   E-tarim, Tarimsal Bilisim
   Internet'in Sosyal Boyutlari
   Internet'in Yasal Boyutlari
   Internet ve Medikal Bilisim
   Arastirma/innovasyon aglari, 7. çerceve ve teknoparklar
   E-kültür, sayisal bölünme, internet evleri,
   IPv6
   Dunyada ve Turkiyede Internet altyapisi
   Internet ve Sanat
   Internet'te Turkce kullanimi ve Icerik
   Film ve Muzik Endustrisinde Internet ve Fikri Mulkiyet Haklari

Konferans dili Turkce'dir. Bununla birlikte, ayri bir oturumda
sunulmak uzere Ingilizce bildiri basvurulari da kabul edilecektir.
Tam metin bildirilerinı ve calisma grubu onerilerini ve seminer
önerilerini asagida tanimlanan sekilde 15 Eylul 2007'e kadar iletiniz.

Tum basvurularin elektronik yapilmasi gerekir. Tam metinlerin basvuru
sirasinda konferans sistemine yuklenmesi gerekmekte. Basvuru adresi:

http://openconf.inet-tr.org.tr/

    Klasik bildiri : Bilimsel yazim kurallari cercevesinde yazilmis
tam bildiri metni, en fazla sekiz A4 sayfa, 2 sütün 11-12 punto. Birinci
sayfada kimlik bilgisi (yazar adi, calistigi kurulus ve elektronik posta adresleri) bulunmalidir.
Metnin duzenlemeye ve Internet uzerinde konmaya uygun elektronik
kopyasi, html, doc, TeX dosyalari tercih edilir.

Elektronik bildiri: Herhangi bir Internet yazilim araci ile
okunabilecek, gosterilebilecek ya da dinlenebilecek cokluortam bildiri.
Sinirsiz form ve boyut. Basinda kimlik bilgisi.

    Egitim semineri onerisi: Baslik, sure, azami katilimci sayisi,
anlatilacak konularin azami bir A4 sayfasina sigacak tanimi,
egitimin verilme sekli, donanim ve yazilim gereksinimleri, onerenin
kimlik bilgisi.

    Tartisma grubu/acik oturum onerisi: Baslik, sure, beklenen katilimci
sayisi, tartisilacak konularin tanimi, onerenin kimlik bilgisi.

Tum bildiriler ve sahiplerinin izni varsa egitim seminerleri notlari
elektronik ortamda sunulacaktir.

 Her turlu iletisim icin : bilgi@inet-tr.org.tr

                http://inet-tr.org.tr/

                http://openconf.inet-tr.org.tr/

Notlar:

1. Konferansi destekleyen Sivil toplum orgutleri, ve
cesitli kurullar daha sonra duyurulacaktir.

2. Konferans sponsorlarini belirleme surecindeyiz. Bu konuda
katkida bulunmak isteyenler dogrudan bilgix@inet-tr.org.tr
adresine yazsinlar ve/veya bizimle temasa gecsinler.

Saygilarimizla

Inet-tr Yurutme Kurulu