[LKD-duyuru] Bursa Bilgi Teknolojileri ve Eğitim Derneği Seminerleri

---------

[LKD-duyuru] Bursa Bilgi Teknolojileri ve Eğitim Derneği Seminerleri

From: Volkan Evrin <volkan.evrin_at_karel.com.tr>
Date: Wed, 17 Oct 2007 17:33:34 +0300

==
Bursa Bilgi Teknolojileri ve Eğitim Derneği Seminerleri

15 Kasım Perşembe günü, Bursa DOSAB (Demirtaş organize sanayi bölgesi) SİAB
salonunda, saat 11:00-13:00 arasında, Necdet Yücel tarafından "Linux ve Özgür
Yazılımlar", saat 14:00-16:00 arasında, Enver Altın tarafından "Linux'ta
Programlama" konulu seminerler verilecektir. Katılım ücretsiz ve herkese
açıktır.
==

--
LKD Seminer Çalışma Grubu