[LKD-duyuru] Şenlik nihayet başlıyor

From: Onur Tolga Sehitoglu (onur@ceng.metu.edu.tr)
Date: Wed 02 May 2007 - 16:45:03 EEST

6. Linux ve Özgür Yazılım Şenliği yarın 9:30'da ODTÜ KKM'nde
yapılacak açılış töreniyle başlayacak. 50'nin üzerinde seminerin
yanısıra paneller ve 1. Özgür Yazılım Konferansı bildirilerinden oluşan
şenliğin son günü Linux Kullanıcıları Derneği'nin geleneksel olarak her
sene verdiği "Yılın Pengueni" ödülleri de sahibini bulacak.

Herkesi Türkiye'de Linux ve Özgür Yazılımlarla ilgili en büyük
etkinlik olan şenliğimize davet ediyoruz.

Ayrıntılı bilgi için:
http://senlik.linux.org.tr/

Şenlikte 1. gün:

11:15
Kerem Can Karakaş Zope-Plone ile Web Ortamı A
Ekin Meroğlu Pardus Projesininin Anatomisi B
Aycan İrican, Evrim Ulu Core Uygulama Sunucusu ve Yeni Nesil Web
                        Uygulama Geliştirme Teknikleri D
13:30
İşbaran Akçayır Qt ile Programlama A
Gökmen Göksel Python ve Web 2.0 B
Stand-ÇG ve Penguen-ÇG Buluşma ve Tanıtım Toplantısı C
Server Acim Bir Açık Kaynak Kodlu Nota Yazma Programı: Lilypond! D

15:15
Mehmet Ali Köksal Özgür Yazılım Lisanslarının Türkiye'deki
                        Geçerliliği ve Yasal Süreç A
Mehmet D. Akın Java programcıları için Pardus B
Seminer-ÇG Buluşma ve Tanıtım Toplantısı C
Mehmet Fatih Yıldız Mootools javascript framework'ü ile web 2.0
                        uygulamalarının güçlendirilmesi D

17:00
Panel: Özgür Yazılım ve Yasal Konular

--