[Linux-ag] solaris ve linux

From: Ahmet Yildiz (ahmyildiz@gmail.com)
Date: Thu 28 Sep 2006 - 01:31:46 GMT

İp üzerinden switch yolu ile bir solaris bilgisayara, 3 de linux
bilgisayara internet erişimi var. Linux bilgisayarlarımdan herhangibiri
ile solaris bilgisayarımı bir disk olarak görmek, solaris
bilgisayarımdaki uygulamları linux bilgisayarımdan çalıştırmak
istiyorum. Bunu nasıl yaparım? Bunu nasıl yapacağımı anlatan internetden
anlatan bir kaynak varmı yada siz yardımcı olabilirmisiniz? Not:
Sistemlerin birbirlerini bağlanışını basit bir kroki ile çizdim, ekde
mevcut. Teşekkür ederim.

switch.jpg