Re: [Linux-ag] qmail yavaslik

From: Tolga KARATAS (tolgakaratas@gmail.com)
Date: Tue 26 Sep 2006 - 18:00:13 GMT

%300 compression rate ile iç içe sarmalanmış exploit niteliğinde zip
dosyaları ile karşılaşmıştım bir zamanlar. Logları biraz daha
tararsanız sizdeki durumda böyle bişeyler olabilir.
clamd.conf içerisinde zipleri çok fazla sayıda ve yüksek sıkıştırma
oranında ise açmaya çalışma doğrudan blokla gibi bir ayar yapınca
geçtiğini harıtlıyorum

Bir göz atınca
/etc/clamd içindeki satırlar

ArchiveMaxCompressionRatio 300