Re: [Linux-ag] adsl-iptables timeout hataları

From: Can E. Acar (can.acar@pro-g.com.tr)
Date: Wed 20 Sep 2006 - 11:44:38 GMT

Yilmaz Bilgili wrote:
> Öncelikle teşekkür ederim faydalı bilgiler için.
>
> Ben değişiklikleri /etc/ppp/ altında bulunan options dosyasına ekledim. Fakat durumda herhangi bir değişiklik olmadı.
>
> Ben mi yanlış yaptım yoksa başka bir problem mi var diye sormak istiyorum.
>
> Selamlar.

ppp'yi yeniden baslattiniz mi?

konu ile ilgili daha ayrintili bilgi icin

http://www.tldp.org/HOWTO/IP-Masquerade-HOWTO/mtu-issues.html

yardimci olabilir. MRU kisitlamasini IPtables ile de yapmaniz mumkun.
Bu dokumandaki PPP ornegi genel bir durum icin,
siz mtu ve mru degerlerini en fazla 1492 kullanmalisiniz, hatta
1440 gibi daha kucuk bir deger ile baslatmanizi oneririm.

Dr. Can E. Acar
Pro-G Bilisim Guvenligi ve Arastirma Ltd.
http://www.pro-g.com.tr