Re: [Linux-ag] censornet

From: Mucibirahman İLBUĞA (mucip.ilbuga@gmail.com)
Date: Wed 20 Sep 2006 - 10:54:16 GMT

Selam,
Zannımca sizde benim düştüğüm hataya düşmüşsünüz :) Terimler biraz garip. Mantık olarak ilk bakışta kişi "Public" terimini dış ağ, "Private" deyimini iç ağ algılıyor. Ama kullanım klavuzundaki şekle bekacak olursan bunun tam tersi :) Değiştirerek bir dener misin? Sanırım hata bu olmalı. Bizde bulana kadar bayaa cırmalamıştık :)

Kolay Gelsin,
Mucip:)