Re: [Linux-ag] censornet

From: necip celepci (yaneroz@gmail.com)
Date: Wed 20 Sep 2006 - 10:09:30 GMT

bilgiler için teşekkür ederim.
iptables ile 8080 e yönlendirme yapıyorum aynen şu şekilde:

iptables -t nat -A POSTROUTING -s 192.168.1.0/24 -o eth1 -j MASQUERADE

ama yine değişen bir şey yok. şimdi bütün makinalara 192.168.1.1 port:8080
yazmaya kalkınca iş baya çekilmez oluyor.

20.09.2006 tarihinde Mucibirahman İLBUĞA <mucip.ilbuga@gmail.com> yazmış:

> Selam,
> Aslında ben de denemedim ama sanırım böyle birşey var gibi... Çünkü dikkat
> ederseniz hem kullanıcı hemde IP ile makina tanıtıyorsunuz. Ancak bence
> makina tanıtmak yeterli olmayabilir. Örnek olarak üst düzey bir kullanıcının
> makinasından başka birisi kullanma durumu olabilir. Bir de diğer bir yönü
> var: Bir müdür bir elemanın yanında iken kendi kullanıcısını girerek tam
> yetki ile net'te araştırma yapmak isteyebilir. Yani en güzeli kullanıcı
> girişli olması. Hatta birde win makinalarda Firefox kullanıyorsan kullanıcı
> [...]

necip celepci
Özel Nazilli Aydınlık İ. O.
Bilgisayar Öğretmeni