[Linux-ag] tomcat

From: Gokhan YILDIRIM (gyildirim03@pau.edu.tr)
Date: Tue 19 Sep 2006 - 10:41:43 GMT

merhabalar,
yeni bir üyeyim ve nereye nasıl mesaj yazacağımı henüz tam bilemiyorum umarım elinize geçer.
suse 10 üzerine kurulu bir apache ve jakarta tomcat server var,şu anda her iki sunucu da sorunsuz çalışıyor ancak benim bu sunucuları şu şekilde ayarlamam gerekiyor;
apache üzerine gelen bir istek eğer bir jsp dosyasına gidiyorsa apache bunu tomcat server'a yönlendirecek ve sayfa görüntülenecek. şu anki konfigürasyonda bir jsp dosyasını çalıştırmam için http://makineadi:8080/deneme.jsp şeklinde yazmam gerekiyor. benim istediğim http://makineadi/ yazdiğim zaman isteği direkt olarak http://makineadi:8080/deneme.jsp adresine yönlendirmesi.. teşekkürler,iyi çalışmalar.

Gökhan YILDIRIM