[Linux-ag] sunucu park domain

From: şenol öksüz (tovbekar@msn.com)
Date: Sat 16 Sep 2006 - 07:22:26 GMT

merhaba arkadaşlar rahatsız ediyorum özür dilerim linux sunucuda bir sorunum sunucuyu toplu taşiyamadım diger sunucudakı bir kaç sorundan dolayı ve tk tek taşimak zorunda kaldım bu taşima esnasın da park domaın lerde sorun oldu çalişmıyorlar silmekte silemıyorum anlayan bir arkadaşimiz yardımcı olursa sevinirim şimdiden tşk ederim

Elinizdekilerle yetinmeyin! Messenger ile hep daha fazlasina sahip olun! Burayi tiklayin!