Re: [Linux-ag] NameServer sorunu

From: Osman Dirican (osmandfj@yahoo.com)
Date: Sun 10 Sep 2006 - 23:06:18 GMT

http://www.belgeler.org/howto/bind-ile-dns-howto.html

Vagif Gelem <gelemli@gmail.com> wrote: Merhaba arkadaslar,
Oncelikle ingiliz klavye kullandigim icin ozur dilerim !
benim bir sorunum var Sunucu kiraladigim sirket kendi DNS Sunucusunda benim PTR recordlari ayarlamis fakat ben kendi serverimde nasil bir ayar yapmam lazim ki, disardan ns1.mydomin.com dediyimde IP adress cozumlemesi yapila bilsin. Ve ya
ping ns1.mydomin.com dediyimde olumlu sonuc ala bilim ..

DNS islemlerini pek iyi bilmiyorum ama yazilanlari anlayacak ve uygulayacak kadarini biliyorum..
Yardimci olursaniz sevinirim...
Bu arada google`de cok arattim ama gerekli bilgiye ulasamadim. :(
Onceden cok tesekkur ederim !