Re: [Linux-ag] vpn

From: Özgür Çınarcıklı (ocinarcikli@gmail.com)
Date: Mon 04 Sep 2006 - 16:31:13 GMT

Herseyden once eksik bilgi verdigimi farkettim ve hemen bunuda bildireyim
(pardon):

VPN'ler ayrı bir SHDSL uzerinden baglilar ve VPN cihazi firewall'un
arkasında olup
direkt hub'a bagli.
(Tabii onemi olmamakla birlikte VPN cihazi DLINK DI-804HV marka)
route -n ciktisi asagidaki gibidir:

Destination Gateway Genmask Flags Metric
Ref Use Iface
192.168.1.0 0.0.0.0 255.255.255.0 U 0
0 0 eth1
192.168.0.0 192.168.1.5 255.255.255.0 UG 0
0 0 eth0
169.254.0.0 0.0.0.0 255.255.0.0 U 0
0 0 eth1
127.0.0.0 0.0.0.0 255.0.0.0 U