Re: [Linux-ag] ADSL ile 2 şubeyi birbirine bağlama

From: feramus coban (feramuslinux@yahoo.com)
Date: Thu 31 Aug 2006 - 06:35:11 GMT

Selam,
VPN cihazı kullanmadan şubeleri internet arayüzünden birbirine bağlamanız mümkün. Bunun için kullanabileceğiniz bir çok yöntem vardır. Birtaneside vpn yazılımlarıdır. Size Openvpn tavsiye ederim. Linux haricinde bsd ve win portlarıda bulunmaktadır. google da yeterince döküman bulabilirsiniz.

senol sahan <senolsahan@gmail.com> wrote: Merhaba, herkeze kolaylıklar

  Benim sorunum 2 veya 4 şubeli Local ağları network'de birbirine göstermek.
İstenilen : 1 - VPN cihazı kullanmadan Linux yazılımlarıyla network kurulabilirmi ?

  Elimdeki donanımlar:
  1. Şube :
1 Adsl Modem (us robotics 9108)
1 Server ( üzerinde hangi işletim sistemini kullanmam gerekecek)
4 Client PC

   2. Şube:
1 Adsl Modem (Airties Rt 110)
1 Server