Re: [Linux-ag] network sorunu

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Thu 26 Oct 2006 - 13:59:16 GMT

On 10/26/06, Osman Yozgatlioglu <osman.yozgatlioglu@gmail.com> wrote:
> Ben mi yanlış görüyorum yoksa 192.168.40.0 neworku için mi gateway
> tanımlanmış?
> Ethernetlerin adresleri 192.168.0.123 192.168.1.123 değil miydi?

> getirin

> 1

Evet
ifconfig ciktisiyla route -n ciktisi birbirini tutmuyor.
Ayrica "ifconfig -a" ciktisinda arayuzu gormeniz o arayuze bir kablo
takili oldugu anlamina gelmiyor. Zaten "-a" ile butun arayuzleri
gorursunuz. Bakin birinde RUNNING goruyor digerinde gormuyorsunuz.
Gordugunuz UP yazisi ise arayuzun duzgun calistiginin en azindan bir
gostergesi ama kaniti degil.

  Ayrica kablo takili olmasa dahi, bagli arayuze gonderdiginiz pakete
cevap alirsiniz.
Bir karisiklik var sizin gonderdiginiz ciktilarda. Yeniden kontrol
edip gonderirseniz daha iyi olur.

Kolay gelsin.

--
Linux Forumu