Re: [Linux-ag] apache

From: Goksin Akdeniz (goksin.akdeniz@gmail.com)
Date: Wed 18 Oct 2006 - 13:28:28 GMT

Çar 18 Eki 2006 14:37 tarihinde, Latife ZEYTİNELİ şunları yazmıştı:
> merhaba
> fedora 5 kurdum fakat web sayfası calısmıyor
> service httpd restart
> Stopping httpd: [ OK ]
> Starting httpd: [ OK ]
> fakat web sayfası gelmiyor.
> error loglara baktıgımda asağıdaki mesajı alıyorum.
>
> suEXEC mechanism enabled (wrapper: /usr/sbin/suexec)
> [Wed Oct 18 15:25:28 2006] [notice] Digest: generating secret for digest
> authentication ... [Wed Oct 18 15:25:28 2006] [notice] Digest: done
> [Wed Oct 18 15:25:28 2006] [notice] mod_python: Creating 4 session mutexes
> [...]
Apache normal kurulu ve çalışıyor yazdığınıza göre.

Sayfayı kontrol etmek için basit bir index.html yaratın. İçine ne yazacağınız
önemli değil. Sadece basit bir metin olsun. Sonrada tarayıcı adres satırından

http://localhost

yazarak tarayıcıda kontrol edin. Sayfa karşınıza gelmeli. Gelip gelmediğini
kontrol edin.

Gökşin Akdeniz

www.enixma.org