[Linux-ag] SQUID: kullanici icin traffik kontrol sorunu

From: Vagif Gelem (gelemli@gmail.com)
Date: Mon 16 Oct 2006 - 13:07:14 GMT

Merhaba arkadaslar,
Squid kullaniyorum kullanici ismi tanimlama icin ncsa kullandim.delay pool
ile kullanicilara bandwidth kisitlamasi yapiyorum fakat
Sorun su:
her kullanici ismi icin 10 kb/s hiz tanimlamasi yapmama ragmen makine-1 (
172.16.14.5) de calisan adam bu kullanici ismini kullanir ve hiz limiti
calisir (10kb/s) fakat diger makine2 ,3,4 de calisanlar da ayni ismi
kullanarak her birisi 10kb/s lik bandwidth kullanirlar, sonucta bir
kullanici ismi ile toplam bandwidth 30-40 kb/s olur
 benim icin nasil bir sey onere bilirsiiz ki, bir kullanici ismi kac tane
makinede kullanilirsa kullanilsin toplam bandwith tayin ettiyim (10kb/s) -i
gecmesin....

Tesekkurler!