Re: [Linux-ag] Squid sorunu (acil)

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Mon 09 Oct 2006 - 08:43:40 GMT

Şifre sorgulanmayacak ip listenizi bir dosyaya kaydettikten sonra bu
dosya için bir acl tanımlayın. (acl sifresiz "/dosya_konumu/dosya_adi").
Bu acl için erişim kuralını sifre sorgulaması yapan kuralın üstüne
ekleyin ("http_access allow sifresiz"). Squidde kural tanımlarken
sıralamaya özen göstermelisiniz. Bir paket proxy ye ulaştığında
oluştuduğunuz kural listesinde ilk uyan kurala göre hareket eder.

İyi çalışmalar dileklerimle...

Vagif Gelem yazmış: