Re: [Linux-ag] Squid sorunu (acil)

From: Serkan ATEŞ (serkanates@armafiltre.com.tr)
Date: Mon 09 Oct 2006 - 10:05:08 GMT

ACL kurallarınızda hata yapıyor olma ihtimaliniz yüksek. Squidin çok
karmaşık olmayan ancak çok güçlü bir acl yapısı bulunmaktadır. Lütfen
EK'teki linkleri takip ediniz.

İyi çalışmalar dileklerimle...

[1] http://www.visolve.com/squid/squid24s1/contents.php
[2] http://www.belgeler.org/howto/proxy-fw_squid.html