[Linux-ag] pppoe sorunları

From: Yılmaz Bilgili (ybilgili@yahoo.com)
Date: Mon 09 Oct 2006 - 09:26:14 GMT

Merhabalar,

Bir süredir Alcatel Speedtouch Pro modemimi Bridge modda kullanarak gerçek IP adresini Linux makinamın ppp0 arayüzüne alıyorum. Fakat başladığım günden beridir MRU ve MTU değerleri ile alakalı sorunlar yaşıyorum. 1492 den başlayarak aşağı doğru birçok deneme yaptım. Sorunum genellikle yahoo pop sunucuları ve rsync ile oluyor. Özellikle pop3 için bugün yaptığım ve çalışan ayar yarın sabah geldiğimde çalışmaz oluyor. Bağlantıyı kapatıp açınca sorun geçici olarak düzeliyor.

Bu konuda tecrübelerini paylaşacak kimse olursa çok sevineceğim.

Şimdiden teşekkürler.