[Linux-ag] squid kaÅŸeleme sorunu

From: Osman Dirican (osmandfj@yahoo.com)
Date: Mon 02 Oct 2006 - 22:24:02 GMT

merhaba

slackware 10.2 altında squid dansguardian ile beraber transparent olarak calisiyor. internete erisimde veya sinirlandirmalarda herhangi bir sorun yok. fakat kaseleme islemi yapilmiyor. kaseleme icin kullandigim dizinin boyutunda da herhangibir degisim yok . buraya yazmadan once biraz arastirma yaptim, ama faydali bir bilgi bulamadim. yardimlariniz icin simdiden tesekkur ederim.

osman