RE: [Linux-ag] Linux'da Genel Hata

From: SeRVeT Net (birisi58@hotmail.com)
Date: Sat 30 Sep 2006 - 18:14:15 GMT

oncelikle cok tesekkur ediyorum baya aciklayici oldu ama bi kac sorun daha
olacak aralarda;

>From: "Kerem ERSOY" <kerem@sibernet.com.tr>
>To: <linux-ag@liste.linux.org.tr>
>Subject: RE: [Linux-ag] Linux'da Genel Hata
>Date: Sat, 30 Sep 2006 03:08:57 +0300
>
>Merhabalar,
>
>Szin bahsettiğiniz DNS' deki gecikme aslında DNS tanımları yapılır iken
>dosyaların içerisine konulan bir mekanizmadır. Şöyle ki bir DNS kaydı
>tanımlandığında tanımların arasına bir DNS sunucusuna bir kez cevap
>verildikten sonra cevabı alan DNS sunucusunun ne kadar süre ile bu bilgiyi
>geçerli kabul edip tekrar sormayacağını belirten bir parametre vardır.

----------------------
bu parametreye ulasabilirmiyiz yani kayitta oldugu bir dosya saklandigi bir
yer varmidir ? ve bu sureyi belirleyen nedir dedigim gibi bazen 1 hafta
surdugu bile oluyor ve belli bir suresi yenileme zamani yok
-----------------------

> [...]
>gibi "Linux" larda şöyledir "Windows" larda daha değişiktir şeklinde bir
>davranış mümkün değildir. Her DNS sunucusu hangi platformda çalışır ise
>çalışsın, platform bağımsız olarak, standardında tanımlandığı gibi
>davranır.
>
>Squid ile ilgili problemleriniz oluyor ise bunları SQUID' in loglarına
>bakarak düzeltebilirsiniz. Ancak SQUID' in böy le bilinene şu sitelerle
>çalışmaz diyebiceğiniz bir sorunu yok. Ancak Kullanılan versiyon,
>Sayfalarda
>belirtile kaşe parametreleri, network bağlantısı vs gibi detaylar yüzünden
squidde belli bir sorun yok ama bazi sitelerle uyum saglamadigi bir gercek
versiyon olabilir dediginiz gibi cunku diger sitelerde sorun cikarmayan
squid o sayfalara gelince gecirmiyor isin garip tarafi sayfada squidle
alakalı yada baska hicbir hata gostermiyor bombos bir blank sayfa aciliyor
sadece adresi yada linki girince hicbirsey ekrana gelmiyor browser da o
yuzden ne oldugu belirsiz garip bir sorun olarak nitelendirdim bu konuyu
osym sitesini acamiyoruz seklinde bu forumda gene gormustum ama herhangi bir
cevap yazilmadi soran arkadaslara simdide ben yazayim dedim. iyi
calismalar....