[Linux-ag] pppoe ile internet

From: Ahmet Emre Aladağ (aladagemre@gmail.com)
Date: Wed 29 Nov 2006 - 21:46:02 GMT

Merhabalar,

Dün arkadaşımın bilgisayarına Pardus kurdum ve çok sevdi. Fakat bir sorun
vardı. Arkadaşım okulun yurdunda kalıyordu ve yurt odasından internete
erişim için pppoe sistemini kullanmak gerekiyor. (k.adı/şifre vs). Windowsta
sanki telefon arar gibi bir pencereden bağlan tuşuna basıp bağlanıyordu.

http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:USBMODEM adresinde
pppoe'yi görünce yönergeleri arkadaşıma yaptırdım. #adsl-setup yaptı.
 Ama sonra br2684ctl -c 0 -b -a 8.35 komudunu verince

br2684ctl[22478]:Interface "nas0"created sucessfully
br2684ctl[22478]:Communicating over ATM 0.8.35.encapsulation:LLC
br2684ctl[22478]:Fatal :failed to connection socket

Cevabını veriyormuş...

 Önceki pardus-kullanicilari listesinde benzer sorunlar için modemin lsusb
çıktısı vs istenmiş. Burada usb modem olmadığı için lsusb de işe
yaramayacaktır sanırım.

Acaba doğru işlemi mi yaptırdım? Eğer doğruysa, sorunun tespiti için hangi
logları istemeliyim kendisinden? Ne yapmalıyım? Pazartesiden beri internete
giremiyor maalesef :(

Çok teşekkürler...