Re: [Linux-ag] QMAIL` loglari

From: Necdet Yücel (nyucel@comu.edu.tr)
Date: Wed 15 Nov 2006 - 23:29:41 GMT

Selamlar,

On Wed, 2006-11-15 at 01:43, Levent Bakış wrote:
> kurulu olan qmail server ına vpopmail de --enable-roaming-users=y
> özelliğini nasıl sistemi bozmadan eklerim ?

Yeniden derlemeniz lazım diye biliyorum ben.

> ./configure --enable-roaming-users=y yapsam çalışan sistem
> değişirmi yoksa sadece bu özellik mi açılır bilgisi olan bir arkadaş
> yardım edebilir mi ?

Kaynak kodu yeniden yapılandırdıktan sonra derlemeniz ve derlenmiş
dosyaları gerekli yerlere kopyalamanız lazım. Sadece configure
çalıştırarak istediğinizi yapmanız mümkün değil. Çalışan sisteme birşey
olmaz. İstediğiniz özellik açılmaz.

kolaylıklar diliyorum.

--
Necdet Yücel