[Linux-ag] kubuntu kablosuz bağlantı

From: yaşar tunçez (ytuncez@gmail.com)
Date: Sun 12 Nov 2006 - 12:50:22 GMT

Merhabalar,

ibm thinkpad r52 model dizüstünde kablosuz ağ bağlantısında sorun çıkıyor.
Kullandığım dağıtım kubuntu 6.0.6. (denemelerime wpa-wep gibi herhangi bir
şifre vermeden başladım.) Statik ip vermedim. dhcp den alıyor.
ifconfig komutuna verdiği çıktıda ;

192.168.1.4 olarak ip aldığını görebiliyorum:

iwconfig:

eth1 IEEE 802.11g ESSID: "XX-XXX"
        Mode: Managesd Frequency:2.462 GHz Acces Point:XXXXxX

Ancak modemin IP sine ping atmayı denediğimde: ping: sendmsg: Operation not
permitted mesajı veriyor.
Ayrıca her defasında da /etc/resolv.conf dosyasını nameserver
192.168.1.1olarak değiştiriyor. Kendim manuel olarak diğer dns sunucu
ip leri girsem
bile.

Teşekkürler.