Re: [Linux-ag] SPF kayıtları

From: Mahir B. Aşut (mahir.asut@ttnet.net.tr)
Date: Fri 10 Nov 2006 - 09:44:35 GMT

hmmm... araştırmamız sonucunda ulaştığımız neden buydu. Sanırım yeni *domain*ler ile ilgili olabilir ??

diğerlerini inceleyeceğim. Teşekkür ederim,
Mahir

Eray Aslan yazmış:

On Fri, November 10, 2006 11:18 am, "Mahir B. Aşut" wrote:
[snip]

ben kullanmak istemiyorum ve kendi sunucularıma gelen e-postalar için de
kullanmayacağım zaten. Ancak hotmail ve başka bazı servisler SPF kayıdı
olmayan elektronik postaları doğrudan "spam" klasörlerine atıyorlar.

Biz SPF kullanmiyoruz ve gonderdigimiz emailler spam klasorune atilmiyor.
Baska bir sebep olmasin?

SPF yerine DomainKeys ve/veya DKIM kullanmayi deneyebilirsiniz.

http://antispam.yahoo.com/domainkeys
http://sourceforge.net/projects/dkim-milter/
http://sourceforge.net/projects/dk-milter/