Re: [Linux-ag] yedek hat olarak telekom

From: Mustafa ÖZBAKIR (admin@suzertekstil.com.tr)
Date: Tue 07 Nov 2006 - 10:35:12 GMT

Ters Dns kayıtlarını ekletmek %90 çözüm oluyor.Geri kalanı için ise (ki en
güzel örnek superonline dır) adsl den statik ip de alsanız dinamik ip
havuzundan verildiği için yine dinamik ip olarak görülüyor ve bu sebeplede
superonline gibi yerlere mail atamıyorsunuz.Bunun için de yine o mail
atamadığınız yerlere destek ve çözüm için ip ve domain bilgileri içeren bir
mail atıyorsunuz.Onlarda eklerlerse olay çözülüyor.

Mustafa Özbakır