[Linux-ag] pxe boot yardım .

From: Göksel Sunar (g.sunar@kocaergroup.com.tr)
Date: Thu 02 Nov 2006 - 06:58:16 GMT

Günaydın ,

         Windows networkunda thinclient uygulamasına geçilmesi için , windows 2003 server im üzerine TFTP server kurarak , www.thinstation.org sitesindeki dağıtımı server a yerleştirdim. Konfigurasyon dosyalarını ve dhcp ayarlarımıda düzenledikten sonra pc lerimimden birini açılış ekranından pxe boot seçerek açtım . Sorunsuz olarak 2003 login ekranı geldi ve sisteme bağlandım .
           Bir sorunum var bunu çözemedim .Capslock açık iken Büyük "I" harfi basamıyorum , ikincisi tek tırnak (shift+2) ta çıkmıyor . bunu haricinde türkçe problemim yok.

            Bana bir çözüm yada başka bir dağıtım önerisinde bulanabilirmisiniz ?

İyi çalışmalar
Göksel Sunar