Re: [Linux-ag] DNS Kayıtlarıyla İlgili

From: genco yilmaz (gencoyilmaz@gmail.com)
Date: Sun 29 Oct 2006 - 10:20:42 GMT

On 10/29/06, Alper KANAT <tunix@raptiye.org> wrote:
> Merhaba,
>
> Bir süre öncesinde Türk Telekom'un DNS'leriyle problem yaşayınca sisteme
> BIND kurdum. Neredeyse hiç ayar yapmama gerek kalmadan çalıştı
> diyebilirim. Şimdi BIND'ı devre dışı bırakıp /etc/resolv.conf dosyama
> normal ADSL modemin IP'sini yazıyorum yine eskisi gibi.. Ancak bu kez de
> şöyle bir sorunum var.
>
> Bir süre önce, Raptiye.Org adlı sitemi yeni bir hosting firmasına
> geçirdim. Haliyle DNS'lerdeki bilgilerin güncellenmesi gerekiyordu.
> Büyük ölçüde de öyle oldu. Yalnız enteresan bir şekilde hala
> [...]

Merhabalar,
   Sorumlu DNS sunucularınızda kayıtlar düzgün görünüyor.

1)

Şu komut grubu ile
#ping raptiye.org
#ping ftp.raptiye.org

Şu komut grubundan gelen adresler arasında bir farklılık var mı?
#host rapriye.org
#host ftp.raptiye.org

2) /etc/hosts dosyasınızda eski bir kayıt var mı?

3) /etc/resolv.conf dosyasında 1 tane mi sunucu adresi var?

BIND kapalı ve siz onu kullanmıyorsanız sizin isteklerinizde hiçbir
etkisi olmaz.

Kolay gelsin.

--
Linux Forumu