[Linux-ag] squid ve dansguardian

From: Zeynel BÜYÜK (zeynel@uekae.tubitak.gov.tr)
Date: Mon 22 May 2006 - 13:05:12 GMT

Herkese merhaba,

Sisteminde squid + dansguardian + clamav çalışmakta. Squid ile yaptığım
kısıtlamaların çalışması için x-forwarded-for patch inin yapılması
gerekiyor. Bu patch'i uyguladım dansguardian.conf dosyasında ki
usexforwarderfor on işleminide yaptım ancak squid'e hala 127.0.0.1 ipsinden
paketler geliyor. Bu patchleme işlemini başaran arkadaşlar varmı acaba nasıl
yaptıklarını paylaşabilirlermi? Teşekkürler.

Zeynel BÜYÜK