[Linux-ag] Bant Genişliği

From: bahattin ARICI (bahattinarici@hotmail.com)
Date: Wed 17 May 2006 - 09:08:03 GMT

Fedora 5, squid, dansguardian, webmin :o) kullanıyorum.

Dosya uzantısı, kelime, site gibi kısıtlamalar yaptım. Fakat birkaç
kullanıcıya dosya indirme hakkı vermek istiyorum. Bunu da yaparsam tüm hattı
bunlar kullanabilir.

Bunun için sss.te CBQ yazısını okudum. bu scriptle belirlediğim ip'lere
(kullanıcılara) kısıtlama verebilirmiyim? Örneğin 192.168.0.10 ve
192.168.0.53 te bandwith kısıtlaması olsun. diğerleri kısıtlanmadan
kullansın ?

İyi çalışmalar. :)