Re: [Linux-ag] network erişimi sorunu

From: Levent Aksu (levent@leventaksu.com)
Date: Fri 12 May 2006 - 11:17:48 GMT

Konu mucizevi bir şekilde çözümlendi, en makul şu şekilde açıklayabiliyorum:
Makinayı kurarken on-board LAN 'ı çalıştıramamıştık. Biz de yeni bir PCI
kart alıp taktık.Güncellemeden sonra o kartı çalıştırmaya başladı ve
ancak bu aşamada on-board LAN'ı disable etmem de bir işe yaramadı ve
aletin kafa karışıklığı devam etti. Bu sırada Live CD'lerin hiç biri
(Ubuntu Live, Knoppix, Gentoo Live) ağ konusunda sorun yaşamadı. PCI
kartı söküp on-board LAN'ı tekrar enable edince düzeldi.
Ya da (Bu, daha bile makul bir açıklama olabilir) her şeyi formatlayıp
Gentoo olmayan bir dağıtım (Pardus mesela) kurmaya niyetlendiğimi
anlayıp tırstı ve yola geldi.
Herkese teşekürler, kolay gelsin.
Levent Aksu