Re: [Linux-ag] Suse 9.0 da SATA disk problemi

From: Goksin Akdeniz (goksin.akdeniz@gmail.com)
Date: Fri 12 May 2006 - 08:38:57 GMT

Cum 12 May 2006 11:34 tarihinde, Enis Büyükgüner şunları yazmıştı:
> Aslında benim ana makinede suse 9.0 var bende yeni aldığım makineye
> aynısını kurup testler yapmak istiyodum eğer suse 9.0 sata yı desteklemez
> diyorsanız mecbur 10 a geçicem ama kurmanın bir yolu varsa denemek isterim.

SUSE 9.0 yer alan çekirdek ve ilgili paketler eski. Bunbları terfi etmek ve
yeniden çekirdek derlemek durumundasınız. Ancak SUSE 9.0 teknik desteği de
sona erdi. Bu durumda yama vb teknik desteği bulmanız zor. Onun yerine 10.0
OSS veya 10.1 deneyebilirsiniz. Eğer SUSE kullanmayı düşünüyorsanız.

Israr etmeyecekseniz başka bir dağıtım deneyebilirsiniz.

Gökşin Akdeniz