Re: [Linux-ag] ssh baglantisi

From: İlker Erek Duran (ilker.duran@gmail.com)
Date: Wed 10 May 2006 - 20:42:11 GMT

Merhaba,

Açıkcası server down olursa zaten erişememeniz normal :)
Yanlış birşey yapmamak için mesela en az 1 tane statik Ip girersiniz.
Oradan her zaman ulaşırsınız.

Yine nasıl yaparsanız yapın ssh yapmaya sadece belirli IPlere izin
verin. Yani herkese SSH izni açmak her halukarda hiç de doğru
olmayacaktır.

Kolay gelsin...