[Linux-ag] network erişimi sorunu

From: Levent Aksu (levent@leventaksu.com)
Date: Wed 10 May 2006 - 08:53:27 GMT

Selamlar,
2005'in 2. yarısı kurmuş olduğum Gentoo serverimizin geçen gün yaptığım
güncellemesinden sonra ağ erişiminde sorun yaşıyorum. konfigürasyon ile
ilgili bir sorun yok ve hiç bir hata mesajı almıyorum. ancak içeri veya
dışarıya ping yapamıyorum. aynı makinayı Knoppix veya Ubuntu Live ile
açtığımda da sorunsuz çalışmaya devam ediyor. Güncelleme öncesi de
sorunsuz çalışıyordu, dolayısıyla donanım ile ilgisi olmadığını
düşünüyorum. Gentoo forumlarına bir mesaj attım ve fakat konu fazla
ileriye gitmedi. İlgili topic adresi:
http://forums.gentoo.org/viewtopic.php?p=3305657#3305657
Her şey yerli yerinde görünüyor iken daha nasıl bir yöntem ile sorunun
kaynağına inilebilir bilemiyorum.
Kolay gelsin,
Levent Aksu