Re: [Linux-ag] suse 10 ile windows 2000 domainime dahil olamıyorum?

From: Umut D. (linuxlist@gmail.com)
Date: Tue 09 May 2006 - 12:59:36 GMT

Bir zamanlar ben de ugrasirdim Windows paylasimlarina girmek icin, o zaman
ogrenmistim challenge falan gibi metodlar oldugunu ve MS amcanin her
versiyonda bunu surekli degistirdigini.

sambanin konfigurasyon dosyalarinda bir yerlerde ayari vardir. Ben sahsen
Win2003 paylasimina baglaniyorum (domain mixed mode degil sadece Win2003)
samba ile sorunsuz olarak. Ozel bir ayar yapmadim ama epey bogustum.

Samba ile baglanirken domaindeki bir kullanici adi + parola kullanmaniz
gerek. Kullanici adini kullanici@DOMAIN seklinde vermeniz gerek