[Linux-ag] suse 10 ile windows 2000 domainime dahil olamıyorum?

From: fahri donmez (fahridon@gmail.com)
Date: Tue 09 May 2006 - 09:17:50 GMT

ağ komşularından win 98 yüklü bilgisayarlardaki paylaşımlara direkt
girebiliyorum. ancak xp kurulu bilgisayarlara girmeye kalktığımda kullanıcı
ve şifre soruyor. domain hesabımla girmeye kalktığımda giremiyorum.
smb.confdosyam aşağıdaki gibidir....
nerede yanlışlık yapmaktayım?

# smb.conf is the main Samba configuration file. You find a full commented
# version at /usr/share/doc/packages/samba/examples/smb.conf.SUSE if the
# samba-doc package is installed.
# Date: 2005-09-13
[global]
        workgroup = penti
        realm = penti.com.tr
        security = ADS
        encrypt passwords = yes
        password server = b2b.penti.com.tr, server02.penti.com.tr