[Linux-ag] q mail kurulumunda hata

From: Tahir ERGEC (tahirergec@gmail.com)
Date: Sun 07 May 2006 - 23:33:40 GMT

Oncelikle iyi calismalar
RH9.0 kurulu sistemimde yum uzerinden butun update leri yapmis bulunmakdayim
webmin i kurdum
iptables araciligiyla transparan proxy + masquerde yapip diger pc yi
de internete cikardim
buraya kadar herhangi bir problem yok fakat qmail i kurarken sorun cikiyor
turkiye yansısı olan enderunix den netqmail 1.05.tar.gz uzantili
dosyayi indirdim pc ye
/usr/local/src klasorune belgeler.org da bahsedildigi gibi sistemde
userlari da actim dns olarak da BIND version 9.2.1 kurulu ve webmin
de ayarlari ni gorebiliyorum
netqmail 1.05.tar.gz dosyasini actim klasore ininde ki qmail-1.03
klasorunu de actim fakat ./config herhangi bir ise yaramadi
bash: ./config: No such file or directory hata olarak bunu veriyor
nasil kurmam gerekiyor ayrintili bilgiyi nereden alabilirim turkce
dokuman belgeler.org ve ender unix haricinde varmidir
ayrica baska neler gerekiyor kurulum asamasinda
simdiden yardimlariniz icin tessekkurler