Re: [Linux-ag] DNS sorunu-resolv.conf sürekli değişiyor

From: Linux Administrator (linuxturkey@gmail.com)
Date: Wed 03 May 2006 - 14:59:37 GMT

Yukarıdaki arkadaşın dediği gibi bence DHCP sunucusunu ve DNS kısımlarını
manuel olarak interneti dağıtan sunucunun üzerinden ayarlamanız gerekli.
Çünkü ordaki döngüye bakarsanız karşılaştırma yaptıktan sonra değişiklikleri
tarıyor ve aldığı otomatik bilgilerle sizin girdiğiniz manuel bilgileri
değiştiriyor.

01.05.2006 tarihinde Devrim GUNDUZ <devrim@gunduz.org> yazmış: