Ynt: Re: [Linux-ag] DNS sorunu-resolv.conf sürekli deðiþiyor

From: Cem ASLAN (ceremcem@kku.edu.tr)
Date: Wed 03 May 2006 - 13:18:35 GMT

Merhaba,

Daha önce benim de aklýma statik ip kullanmak gelmiþti ama oraya yazýlacak adresleri tutturamadým.

Önerdiðiniz ikinci yöntemi denedim, þu ana kadar 20-30dk. oldu, sorun çýkmasýný beklerdim ama hala resolv.conf deðiþmedi. Tabi bir de ne yaptýðýmý bilseydim daha güzel olacaktý :) (dosyanýn yazýlma hakkýný deðiþtiriyoruz gibi geldi biraz)

Diðer ilgilenenlere de teþekkür ederim. Bu betik diline ait kaynak olarak http://www.tldp.org/LDP/Bash-Beginners-Guide/html/index.html adresini önerdiler, ilgilenen olursa diye söyleyim dedim.

Yalnýz "
Að arabiriminin ayar dosyasýnda PEERDNS=no olmalý; yes ise deðiþtirin;
yoksa ekleyin." dendi ama peki ekleme yapýlacak dosyanýn konumu nedir?

Tekrar teþekkürler

Goksin Akdeniz <goksin.akdeniz@gmail.com> :