[Linux-ag] Internet Baglantisi

From: Y.Emre OZENSOY (eozensoy@bayindirhastanesi.com.tr)
Date: Tue 02 May 2006 - 10:56:50 GMT

Merhaba,
Gecen hafta Redhat ES3.0 U7 calisian bir sunucu kurdum.Baglantilari ve eposta trafigini ve uzak baglanti
ayarlarini yaptim.Buraya kadar hersey normal.Bu sunucuyu da LINKSYS WAG354G-WIRELESS ADSL MODEM
ile de ag ayarlarini yaptiktan sonra internete bagladim.fakat farkettimki eger herhangi birisi internette gezinmiyorsa
sunucuya disaridan ulasamiyorum.Ama modeme bagli birisi internette gezinirken hersey tamam gorunuyor.
Bu sunucudan mi yoksa modem den mi yoksa telekomun dan mi kaynaklanabilir.Bu arada pc lerden kontrol ettim
onlar internete sorunsuz cikailiyorlar.

tesekkurler