[Linux-ag] Fax server

From: List (list@digitalortam.net)
Date: Wed 22 Mar 2006 - 12:14:34 EET

Linux konusunda cok yeniyim ve bu saatten sonra mumkun oldugunca
sistemlerimde Linux cozumleri kullanmak istiyorum..

ilk olarak ta acil cozum bekleyen bir ihtiyactan baslamak istedim..fax
server / client

hylafax kurulumu konusunda bir kac dokuman var ( Cahit TOSYALI tarafından
hazırlanmış 2002 yılında) sıfırdan kurulum noktasında
guncel 4.2.5 versiyonu noktasında bilgisi olan ve adım adım yardım edecek
bir arkadas , yardımlarını esirgemez ise kendi adıma cok memnun olacagım..

Saygılarımla

Bora UCAR