Re: [Linux-ag] sk_buff

From: N.Ersen SISECI (siseci@acikkod.org)
Date: Mon 06 Mar 2006 - 11:32:16 EET

Selamlar,

Paketin data kisminda degisiklik yaptigin icin TCP checksum i da
degistirmen
gerekiyor. IP checksum degismiyor.
tcpdump ile gonderdigin paketlerini yakalayip, netdude programi ile
bakarsan
paketlerin iceriklerini ve checksum larini detayli olarak gorebilirsin.

Iyi calismalar dilerim.

N. Ersen SISECI
EnderUNIX Donem Lideri
http://www.enderunix.org